روش های جراحی لیفت ابرو و پیشانی
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

روش های جراحی لیفت ابرو و پیشانی
جراحی لیفت پیشانی در اصفهان با تکنیک های مختلفی انجام می شود که هر یک از تکنیک های جراحی با توجه به شرایط و انتخاب صحیح می تواند با نتایج مطلوب همراه باشد. در اکثر موارد جراحی لیفت پیشانی برای افرادی که دارای ابروهای افتاده هستند انجام می شود که به دلیل افزایش سن و اثرات جذاب این اتفاق می افتد. لیفت ابرو از تکنیک های جراحی باز و بسته استفاده می کند و در برخی موارد از تکنیک آندوسکوپی برای انجام این جراحی استفاده می شود. در این جراحی معمولاً برش هایی در ناحیه خط رویش مو ایجاد می شود اما گاهی اوقات برش ها در پیشانی یا بالای پلک ها ایجاد می شود.

لیفت آندوسکوپی پیشانی
وقتی صحبت از بلفاروپلاستی می شود، جراح ارتباط بین پیشانی، ابرو و پلک بالایی را بررسی می کند. در بیشتر موارد، بیماران به جای افتادگی پلک، ابروهایشان افتاده است. به همین دلیل جراحی لیفت پیشانی توسط پزشک توصیه می شود. روش های مختلفی برای انجام جراحی لیفت پیشانی استفاده می شود، اما رایج ترین روش ها لیفت آندوسکوپی است. لیفت آندوسکوپی پیشانی با هدف لیفت پیشانی با کمترین جای زخم و تخریب بافت انجام می شود، علاوه بر این به رفع تمامی خطوط روی پیشانی کمک می کند.

افتادگی ابروها می تواند به دلیل وجود پوست اضافی در پلک بالایی باشد، حتی گاهی اوقات این حالت به صورت طبیعی دیده می شود. در حین معاینه توسط پزشک، آینه ای به بیمار داده می شود تا نتیجه مطلوب را به پزشک نشان دهد. موقعیت ابروها نیز مشخص خواهد شد. برای تعیین محل قرارگیری ابروها، بیمار باید چشمان خود را ببندد در حالی که پزشک ابروها را با دست بالا می‌آورد تا موقعیت پیشانی را ثابت کند.

لازم به ذکر است که بسیاری از بیماران تمایل به تغییر وضعیت ابروهای خود برای بهبود ظاهر خود دارند. بسیاری از افراد با تاتو یا روش های دیگر تغییرات دلخواه را در ابروهای خود ایجاد می کنند. چنین تغییرات دائمی می تواند چالش های زیادی را در زندگی افراد ایجاد کند.

آنچه مهم است این است که بیمارانی که می خواهند تحت جراحی لیفت پیشانی آندوسکوپی قرار گیرند باید دارای ابروهای افتاده، خطوط روی موهای پیشانی خود باشند، از وضعیت بدنی خوبی برخوردار باشند و در عین حال انتظارات از عمل جراحی نیز نتایج معقولی داشته باشند.

در این عمل زیبایی برش های کمتری ایجاد می شود و امکان بیهوشی بعد از جراحی بسیار کمتر خواهد بود. همچنین با کمک این روش زیبایی علاوه بر از بین بردن ماهیچه های اخم می توانید ابروها را بالا ببرید. مشکل اصلی جراحی لیفت آندوسکوپی این است که برای از بین بردن چین های عرضی یا چین های عمیق در پیشانی مناسب نیست. در ضمن افرادی که پیشانی بلندی دارند باید بدانند که این روش زیبایی باعث افزایش ارتفاع پیشانی می شود بنابراین برای افرادی که پیشانی بلندی دارند توصیه نمی شود و در نهایت برای چنین افرادی از روش های جایگزین استفاده می شود.

جراحی لیفت ابرو با آندوسکوپی
در این روش، جراح یک لوله بلند و باریک مجهز به یک منبع نور و یک دوربین کوچک (به نام آندوسکوپ) را در قاعده جمجمه قرار می دهد. به این ترتیب جراح می تواند ساختارهای داخلی را ببیند. این نوع جراحی نیاز به برش های کوچک دارد و برای همه بیماران مناسب نیست.

تکنیک ایجاد برش های محدود برای لیفت ابرو
در این تکنیک از آندوسکوپ استفاده نمی شود، بلکه برش های بسیار محدودی در پیشانی ایجاد می شود. برش های کوچکی در خط مو ایجاد می شود و ابروها بدون نیاز به آندوسکوپ بالا می روند. اسکار ناشی از این روش در خط مو پنهان است.

اطلاعات بیشتر در سایت میلاد اعتمادی





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: